woensdag 6 juni 2007

LOA FLIPT!!!


vanmorgen werd lóa tegelijkertijd wakker met alle vogeltjes in de tuin.
en blijkbaar had dit heuglijke feit grote gevolgen.
ze lag op de verzorgingstafel te lachen en ineens maakte ze een heeeeeel hoog geluidje.
daar schrok ze zo van dat ze stil werd en me aan keek met grote ogen:"was ik dat??"
en natuurlijk deed ze het dan nog maar een keer...en nog een keer...en nog een keer...
en nu al 2,5 uur!! de hondjes zijn van ellende in hun mand gekropen en kijken niet meer op
of om maar lóa heeft de tijd van haar leven...
ik denk dat mijn oren vanavond flink zullen piepen...

3 opmerkingen:

Bianca zei

En jij dacht dat je de enige was thuis die kon zingen? Nee hoor, Lóa kan het minstens even goed!!

Knuffel,
Bianca

Anoniem zei

Hoi Chantal, Mark en Loa. Wat leuk dat ik jullie website gevonden heb! (Waar googlen al niet goed voor is) Super om zoveel foto's van jullie ijslandse schoonheid te zien (en vooruit ook van jullie) en de verhalen te lezen. Ik ben vooraan begonnen en heb alles teruggelezen :D. Was zo benieuwd hoewel ik bij oma al wel 2 foto's gezien had.

Maar menn met 7 dagen al paardrijden??!! Ik was in shock. Toen kwam ik net voor het eerst met veel pijn en moeite de tuin in geschuifeld en dat vondt ik al heel wat ;).

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie en dat jullie zo genieten van Loa. Niet dat ik anders had verwacht..En wat een luxe dat ze zo goed slaapt!

Heb heel veel zin om jullie kleine meid de 23e in het echt te kunnen bewonderen. (als Aike en ik tenminste mogen komen?) Kunnen jullie nog kleertjes e.d. van Aike gebruiken? Dan neem ik die mee.

Aike is inmiddels al zoooo groot. Ze stapt rond aan je hand, staat soms heel even los, kruipt supersnel en trekt zich overal aan op, eet ongepureerd eten, heeft 1,5 tantje (tandje 2 is zichtbaar maar nog niet door)kwebbelt in haar taaltje en heeft al een heel eigen willetje. (trekt gewoon mijn t-shirt omlaag als ze de borst wil, zelfservice nietwaar) Ook wij hebben een eigen webstek. www.aike.web-log.nl

Het ga jullie goed, tot gauw, succes met tot overmorgen wachten tot jullie elkaar weer in de armen kunnen sluiten en veel liefs,

En een heeeeeeeele dikke knuffel voor Loa Noi

Mirjam

Anoniem zei

Lóa heeft haar stemmetje niet van vreemden !

dikke kus aan jullie,
Inge