woensdag 17 oktober 2007

LOA KRIJGT EEN BROERTJE OF ZUSJE!















Nou snel is het wel maar we zijn heel blij! Eerst was het streepje nog heel vaag maar de dag erna stond er dan toch een fikse streep. Dus echt weer zwanger! Er gaat maar 1 jaar en 2 maanden dus lóa en haar broertje of zusje inzitten en papa en mama vinden dit heel fijn voor haar.
Mama moet wel weer een beetje wennen aan de grote vermoeidheid. En papa steekt dus een extra handje bij.
Opa en Oma Coevorden en Utrecht reageerden heel blij en nu mag de hele wereld het weten!!!
2 juni 2008 verwachten we een tweede boeleke. We durven er bijna niet op de hopen dat het net een kindje als lóa gaat zijn want was is ons meisje toch gemakkelijk!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo nu is het dan eindelijk officieel! Nog maals van harte! en ik klets je wel door die vermoeidheid heen, letmaar op!
kus van Lisette, en van matthijs natuurlijk

Anoniem zei

Proficiat!!!

Wat ben ik blij dat ik 't nieuws nu ook op de site zie en jullie hier nog eens kan feliciteren.. echt super dat brusje voor Lòa!

Ik wens je aangename maanden, dat de vermoeidheid niet te extreem wordt, en verder geen problemen,
(en ik duim dat jullie badkamer ook deze keer de nieuwe schat mag ontvangen!)

groetjes,
Bianca

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!!!! 1 jaar en 2 maanden is echt super tussen 2 kindjes! Geniet van alles wat je nu mee gaat maken!!! Liefs, Sandy en Lisanne

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat de zwangerschap goed verloopt en dat je niet al te veel last hebt van vermoeidheid. En als ik volgend jaar weer richting Europa vlieg, dan kom ik ook zeker even langs om het nieuwe gezinslid(je) te bewonderen.

Liefs,
Sonja

Anoniem zei

Lieve Lóa,
Wat een bofkont ben jij dat je een broertje of zusje krijgt. Lief hoor van papa en mama.

Geef mama´s buik maar lekker vaak zoentjes, want daar zit je brusje in.

Gefeliciteerd, ook voor mama en papa natuurlijk !

Xjes van Dante en Eva

Anoniem zei

Hey lieve Chantal,
Nele stuurde me deze link al een hele tijd geleden door. Af en toe kom ik even kijken om te zien hoe La groeit !! Dat doet ze alleszins heel goed ! Ze is ook heel mooi ! Proficiat met je zwangerschap, leuk dat er zo weinig leeftijdsverschil zal zijn. Rust goed en doe alles terug even goed als bij Loa hé want daar is alles perfect bij verlopen !
Kus
Annelies

Anoniem zei

gefeliciteerd!
dikke kus,
Rivka

Anoniem zei

Hey Lóa,
weer een paar mooie foto's van jouw knappe kopje.. ik ken jullie dan wel niet heel goed, maar ik heb de indruk dat je heel erg op mama gaat lijken: is dat juist?
Lieve groetjes,
en een knuffel van Matthias, (die al een plaatsje in het balboekje wil reserveren "voor later")
Bianca