woensdag 18 april 2007

Voor het eerst zonder ons prinsesje




Maandag zijn we voor het eerst weer een avondje weggegaan zonder ons mooie meisje.

Het waren heel wat spullen die we moesten pakken om mee te nemen naar onze geweldige oppas. Jana de oppas woont hier vlakbij met haar familie in een heel mooi huisje. Ik ken Jana al een aantal jaar omdat ik haar paardrijles heb gegeven. We hebben altijd contact gehouden en ik heb Jana altijd een supermeid gevonden. Dus we dachten dat Jana de perfecte oppas zou zijn! Om 17.30 zou de vertrektijd zijn. Omdat mijn liefste Mark altijd net iets te laat is, heb ik hem eens goed opgejaagd. Mark stond dus netjes klaar. Ik ook, met alle spulletjes voor Lóa Noi. Dus ik wandel naar Lóa om haar uit haar mooie wipstoeltje te nemen. En juist op dat moment voel ik een enorme vloeiende massa in haar luier ontstaan...dus weg strakke schema en hoppa billekes poetsen..en oh wat keerk ze daar voldaan bij. Zo van: "dat dacht ik dus niet he? Jullie een avondje weg zonder mij". Maar dat gezichtje veranderde al gauw toen we bij die lieve Jana en haar mama kwamen! Jana's zus met haar prachtige dochter Fay wonen daar ook en Lóa vond het meteen helemaal geweldig. Ze was dus erg rustig toen we weggingen. Gelukkig maar, want het deed me toch wel wat pijn!
Mark en ik hebben een heel fijne avond gehad in het oude vertrouwde Brussel. Samen gegeten met Geert in een gezellig restaurantje en daarna een concert gaan zien in de AB. (waar Chantal natuurlijk veel te snel de Ricards achteroversloeg, maar dat ter zijde). Om 24u hebben we ons schat weer opgehaald. Die lieve Jana heeft allemaal liedjes voor haar gezongen en Lóa was zo rustig! Daarna zijn we allemaal voldaan in slaap gevallen! Wij hebben onze perfecte oppas dus al gevonden en we hopen dat ze een fijn maatje zal worden met Lóa.
Fijn om weer een stapje in de wereld te zetten.

Geen opmerkingen: