maandag 2 juni 2008

Bjarmi Nés is geboren!

Zaterdagavond om kwart voor acht is Bjarmi Nés geboren! Het was onvoorstelbaar mooi en Chantal en ik moeten het allemaal nog laten bezinken, maar we zijn heel erg blij. Bjarmi is een prachtig mannetje , hij woog bij de geboorte 3,5 kilo en lijkt op Lóa toen die net zo oud was. De eerste ontmoeting tussen Lóa en Bjarmi was heel grappig: eerst zag ze hem niet eens liggen en toen ze hem zag stak ze haar tong naar hem uit! Dat komt helemaal goed tussen die twee.
Chantal heeft het ongelooflijk goed gedaan. Ik heb weer diep respect voor alles wat ze heeft gedaan en doorstaan de 31ste mei. Ze maakt het nu heel goed, net als Bjarmi Nés, die eigenlijk heel rustig is
op dit moment. Oh ja, de naam is (heel verrassend) IJslands. Bjarmi staat voor een zonnestraal die door de wolken breekt en Nés is een rots in de zee. Morgen meer!










14 opmerkingen:

Anoniem zei

Een dikke proficiat, Mark en Chantal! Jullie mogen terecht trots zijn op jullie zoontje. Hij ziet er prachtig uit. Al een stevig manneke! En Chantal, je hebt dat weer schitterend gedaan. De foto's spreken voor zich...

Nog veel genot!
Sokje, Milo en Lander

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd met jullie knappe zoon! het verhaal van je bevalling was echt enorm pakkend! dat bewijst maar weer eens wat een sterke vrouw je bent! geniet van je gezinnetje!

vliegje

Anoniem zei

Bjarmi Nés, prachtige naam en een prachtig ventje.
Kleine man, welkom op deze wereld, waar jouw mama je eigenhandig heeft opgezet !

Echt een mooie bevallingsverhaal. Hele mooie fotoserie ook.

Chantal, Mark en Lóa proficiat met jullie aanwinst.

X
Eva en Dante

Anoniem zei

Lieve allemaal

Ik ben gewoon helemaal blij en plaatsvervangend trots! Wat een mooi kereltje en Chantal, wat heb je dat weer super gedaan! Ik ben helemaal onder de indruk van je verhaal, en ik wacht vol spanning om je weer even te spreken. Maar nu eerst volop kennismaken en genieten van elkaar. Ik wens jullie alle geluk toe!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Geniet er lekker van.
x
Grietje

Anoniem zei

VAN HARTE lieve Chantal, Mark en Lóa, ik krijg er de tranen van in de ogen, zo'n prachtig kereltje en dan die blik in de ogen van mama en papa..

En ik heb nog geen tijd gehad om je bevallingsverhaal te gaan lezen, maar die foto in bad maakt mij ongelofelijk blij!!

Lieve kus,
Bianca en Matthias

Anoniem zei

O ja.. nog bijna vergeten: een prachtige naam weer!! Een extra zonnestraaltje dat er voor altijd zal zijn voor jullie..

Anoniem zei

Hele dikke proficiat met jullie mooie zoon. Bjarmi Nés!!!! mooi mooi mooi
Diep respect voor Chantal. Geweldig dat je thuis bent kunnen bevallen met alleen de juiste mensen om je heen. En super dat je dat zo met ons wil delen. Geniet enorm van mekaar in deze bijzondere periode.

Lieve groetjes,
Ayco, Jo, Egon & Ida

Anoniem zei

Een hele warme proficiat met de geboorte van jullie prachtig zoontje, Bjarmi. De foto's zijn prachtig, en zoals ik al schreef op het forum, het bevallingsverhaal deed me echt iets. Wat een wonder.

Geniet van mekaar!

Antjen

Unknown zei

ooooooooooh wat ben ik trots wat ben ik trots om meter te zijn van dit prachtige kereltje!
ik ben helemaal ontroerd door de foto's en mooie verhalen!
chantal en mark,prachtig team-work!wat mooi om zo je kindje op de wereld te zetten!!!
we popelen om dit kleintje eens van dichtbij te bewonderen!!!
tias en loa
bes en bjarmi;
dat zit hélemaal goed!!
tot binnenkort lieverds!
vele kusjes,
evelien,nyk,bes,tias,...

Unknown zei

heel veel geluk met jullie 2 prachtige kinderen!
groetjes Janine ter Wal

Anoniem zei

gefeliciteerd, lof voor de supermama, en liefs voor supermama en superpapa, en superzus!
kus en knuffel!
Rivka

Anoniem zei

yjbkbkkkkk

Anoniem zei

Vsn Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Groejes : Gerard , Jet ,Tom en Max