maandag 9 juni 2008

Supermama Chantal





Supermama's bestaan alleen in films, zeggen ze. Maar ik wil graag even een uitzondering maken voor mijn dappere lief, die het toch allemaal maar weer gedaan heeft. En hoe! Vorige week zaterdag heeft ze het leven geschonken op een onvergetelijke wijze aan die prachtige Bjarmi. Maar zou je dat zeggen als je deze foto's ziet? En uiteraard is ze niet tegen te houden als ze Rökkur in de wei ziet staan en dus werd er alweer paardgereden afgelopen zondag (op de achtste dag, een evenaring van het record van vorig jaar) onder begeleiding van een stel Bjarmi's. Mama mist haar buik wel een beetje - want die verdwijnt wel heel snel nu - en voelt zich allesbehalve een supermama. Maar ik zeg: mama, je bent een supermama!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

en daar zijn we het volmondig mee eens!!!!!
vliegje xxx

Anoniem zei

deze supermama blijft mij verbazen.. ongelofelijk!!

Unknown zei

Looking gooooood honey :)

Anoniem zei

hey Chantal en Mark

je doet dat heeeeeeeeeeeel goed!
groetjes en nogmaals proficiat met dat mooie boeleke

kan het zijn dat wij geen geboortekaartje hebben gekregen??

els ( en frank natuurlijk)

Anoniem zei

Ik sluit mij hier bij aan! Chantal, je bent een supermama!!

groetjes, sokje

Anoniem zei

Lieve Chantal en Mark!

Ge-wel-dig gefeliciteerd met die kleine! Wat een prulleke is het weer en gelukkig helemaal gezond!

Supermama vind ik nog een understatement... Je bent een groot voorbeeld, energie, kracht, vol power! En Mark, hoe mooi dat jullie het samen hebben gedaan.

We komen snel eens langs maar ondertussen, geniet met volle teugen, maar dat komt wel goed lijkt me ;-)

Een dikke zoen aan die kleine meid en dat schattige menneke (zoals we dat in Brabant zeggen). En aan jullie. Super Gedaan!

XXX
Monique en Dirk

Anoniem zei

Ow en wat ik nog vergat te zeggen! Schitterende naam... Net zoals Lóa ...

XXX
MO